زیباترین تصاویراساسین وحی

هنگامی که یک مرد را جلب کرده است تمام جنگ های خود و دشمنان خود را شکست داد و آنچه باقی می ماند برای او برای رسیدن به؟ Ezio Auditore، باید زندگی خود را پشت در جستجوی پاسخ را ترک کند ، در جستجوی حقیقت است.
در کیش آدمکش ® وحی، استاد قاتل Ezio Auditore پیاده در راه Altair کار مربی افسانه ای، در یک سفر از کشف و وحی است. که Ezio به قسطنطنیه، قلب امپراتوری عثمانی، که در آن یک ارتش در حال رشد از Templars تهدید به بی ثبات کردن منطقه را -- این راه خطر ناک است.

علاوه بر Ezio برنده جایزه داستان ، تصفیه شده و گسترش یافته بازده چند نفره آنلاین تجربه با حالت های جدید و اضافی ، نقشه ها ، و شخصیت، اجازه می دهد به شما برای تست مهارت های ترور خود را در برابر دیگران از سراسر جهان است.

ویژگی های کلیدی

تبدیل مرگبارتر از مهارت های کشنده Ezio عاقل تر، کارآمد تر و مرگبارتر همیشه نگاهی. سریعا دشمنان خود را با گسترش زرادخانه های جدید از سلاح ها و توانایی های، از جمله افزایش آزاد در حال اجرا و قلاب مبارزه با تیغه از بین بردن. تجربه سطوح جدیدی از سفارشی سازی گیم پلی با گر چه هنر بمب، و استفاده از افزایش عقاب چشم انداز برای غلبه بر دشمنان خود را و محیط زیست.

آزمون مهارت های خود را در برابر بهترین -- انتقادی تحسین تجربه چند نفره می شود حتی بهتر ، با حالت های تیم جدید و ارزش پخش نامحدود.

گیم پلی تجربه انقلاب -- کاوش دورترین رسد از عناد به عنوان رمز و راز گذشته دزموند را کشف در حالی که به دست آوردن بینش نسبت به آنچه که در آینده ممکن است نگه دارید.


نظرات شما عزیزان:

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه گذاری
ساعت2:35---22 ارديبهشت 1393
سلام دوست خوبم
میدونستید کسب درآمد از اینترنت حقیقت داره کافیه یه نگاه به سایتم بندازی
وطبق اصول معرفی شده اش پیش بری تا شمام مثل من بتونی از نت یه شغل دوم وهمیشگی داشته باشید
http://internetbusiness.ir/
سوالی هم داشتی ایمیلمو واست گذاشتم
یا علی
پاسخ:وبلاگ من همینجوریشم خوبه از پیشنهادتون ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:تصاویر,عکس,اساسین وحی, | 23:53 | نویسنده : محمدحسین |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس